Nasze działania

I Rajd w Obronie Pszczół „Miód Kupujesz – Pszczoły Ratujesz”

pierwszy-rajd-maluchami.jpg
Nasze działania
W 2015 roku ruszył I Rajd w Obronie Pszczół w ramach kampanii „Miód Kupujesz – Pszczoły Ratujesz”. Celem Rajdu było propagowanie polskiego miodu i pszczelarstwa. W ten sposób chcieliśmy wesprzeć kampanię i nadać jej dodatkowego rozgłosu.

Sama kampanii „Miód kupujesz – pszczoły ratujesz” była realizowana przez Wydawnictwo Pasieka we współpracy z Polskim Związkiem Pszczelarskim, ale rajd po Europie był już naszym własnym szalonym pomysłem. My także zajęliśmy się jego realizacją. Właściciel naszej Pasieki, Tomasz Łysoń, to miłośnik nie tylko pszczół, ale także motoryzacji, szczególnie zaś starych samochodów. W ten sposób nasz szef miał okazję połączyć  obie pasje i wykorzystać je w szczytnym celu. Do pomysłu Rajdu udało mu się przekonać przyjaciół i partnerów biznesowych. W taki sposób 10 fiatów 126p, każdy z dwuosobową załogą, pokonało 4000 km po Polsce i Europie.

Celem kampanii „Miód kupujesz – pszczoły ratujesz” było uświadomienie społeczeństwu jak ważne jest kupowanie lokalnego miodu. Każdy konsument w ten sposób pośrednio przyczynia się do ratowania pszczół, ponieważ to właśnie pszczelarz otacza je opieką. Więcej o Kampanii przeczytacie na stronie internetowej: www.miodkupujeszpszczolyratujesz.pl. Możecie również obejrzeć nasz film o Rajdzie:

Przeczytaj również

APILANDIA - interaktywne centrum pszczelarskie w Pasiece Łysoń
Nasze działania

Apilandia

Interaktywne centrum pszczelarskie
0101.jpg
Nasze działania

Akcja „Nie ma lipy!”

Możemy z dumą poinformować, że Pasieka Łysoń włączyła się w ogólnopolską akcję pt. „Nie ma lipy”
Krakowskie Miodobranie - pomysł na niezapomniany weekend
Nasze działania

Krakowskie Miodobranie

Czy wiecie, że od ćwierć wieku w każdy wrzesień odbywa się Krakowskie Miodobranie?
miejskie-pasieki.jpg
Nasze działania

Miejskie pasieki

Czy wiedzieliście, że hodowlę pszczół można prowadzić nie tylko na wsi?
Firma ŁYSOŃ realizuje projekt wdrożenia innowacyjnej i w pełni zautomatyzowanej produkcji wyrobów spożywczych czystej etykiety z miodem gryczanym o wysokich walorach prozdrowotnych. Celem projektu jest rozwój oraz wzrost konkurencyjności firmy ŁYSOŃ na rynku branżowym. Więcej informacji na stronie: https://pasiekalyson.pl/dotacje/
euro